torsdag 29 september 2016

Den senaste tiden har jag...

Besökt Antikvariat Drotten där böckerna är uppradade från golv till tak, precis som det ska vara. Här finns böcker för alla intressen inom alla områden. Jag fastnade framför filosofihyllan så som många gånger förr, men kände mig ganska nöjd när jag gick därifrån tomhänt då jag dagen innan spontanshoppat "Mästarnas möbler" för 450:-..

Loppis-fyndat, denna gång en ny jacka som jag inte är helt hundra på om jag gillar eller ej. Ibland tycker jag att det är den snyggaste jag någonsin ägt, andra gånger känns det som att jag springer runt i en badrock. Hoppas på många fler av den första känslan.

Haft äppelpicknick. Allt du behöver är en termos te, äpplen, kanelsocker, kniv, servetter och plåster. Gör bara inte som jag och göm ett lillfinger för dig själv när du skär upp äpplena (därav tillägget plåster).

Kollat på solnedgångar. Visby bjuder alltid på de bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar