onsdag 1 juni 2016

När hjärnan stänger av

Nu tror jag att min hjärna tagit sommarlov! Vill inget hellre än att lägga mig på en gräsmatta i skuggan och snacka skit med vänner, inte vara inomhus och fixa med att knyta ihop säcken efter Absolut Gotland, göra klart det sista på kursen eller typ städa. 
Jag bestämde mig dock för att ta idag lite ledig då det varit så fruktansvärt varmt! Nu är klockan efter 17 och jag tror att vi har runt 25 grader varmt fortfarande. Är verkligen inte skapt för detta klimat, eller något klimat alls om jag ska vara ärlig. Promenerade dock in till Synsam för att plocka ut mina nya solglasögon med styrka (äntligen!) och fixa lite andra små-saker. Planen var även att fixa "fastlandsbeställningarna", alltså det folk vill ha hemma som inte går att få tag på i Uppsala, men kaffet jag ville ha kommer inte till butiken förrän på fredag så jag hoppas att jag får tag på ett paket eller två då. 
Nu ska jag lata mig ett litet tag till, dricka upp det kalla kaffet (medvetet kallt!) och sen blir det antingen lite städning eller allmänt fix med uppgifter som måste skrivas..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar