fredag 27 maj 2016

Hinner knappt andas!

Jag trodde att jag skulle ha tid på mig när Absolut Gotland var över, men tji fick jag! Dagarna går i ett och är fullsmockade med allehanda aktiviteter. Här är lite vad jag pysslat med sedan sist med bilder från min Instagram (m_janatuinen):

Besökt Hoborgsgubben på södra Gotland och än en gång blivit förälskad i denna underbara ö!

Njutit av Visbys solnedgångar.

Varit på Sveriges förenade studentkårers Fullmäktige i Uppsala, där vi bland annat gick på bankett på Uppsala slott.

Absolut Gotland gick av stapeln, 24 året i rad och med ungefär 700 besökare!

Det gällde att pausa så fort chansen gavs, typ när mobilen skulle laddas..

När AG var slut var det dags för Instagramvänliga luncher och Gotland Game Conference.

Luncher som köptes från ännu mer Instagramvänliga caféer.

De rosa AG-rockarna byttes ut mot vita labbrockar,

för det var dags att städa hela manskapshuset på Norrbys museigård. 
Utanför knuten så betade lammen. Jag längtar verkligen efter den dagen jag äger en lika vacker gård!

Nu på morgonen har jag varit iväg på synundersökning och köpt ett par nya slipade solglasögon, äntligen ska även jag få se ordentligt när solen skiner! Nu ska jag ta och dricka dagens andra kopp kaffe, skriva på lite inlämningsuppgifter och sedan drar jag vidare för att beställa lite tyg inför medeltidsveckan och sen ikväll blir det ett barpass på Rindi. Håll i hatten så hörs vi!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar