onsdag 4 november 2015

Och så sitter man på en båt igen

På workshop med Maktsalongen

Det var inte länge sedan jag var på plats i Nynäshamn för att ta båten ned till Polen för en underbar studieresa. Denna gång är det dock inte en fullt så lika spännande resa som är på gång utan jag sitter bara på färjan på väg tillbaka hem till Visby.
I går morse hoppade jag och kårens ordförande på ett flygplan med destination Landvetter för att ta oss in till Chalmers i Göteborg för medlemsmöte med SFS - Sveriges förenade studentkårer. Under gårdagen och idag har vi diskuterat förankring, stress/psykisk ohälsa, internationell politik, students at risk samt minglat runt och nätverkat. Jag har under dessa få timmar fått träffa mycket spännande människor och fått diskutera mycket intressant. Nu önskar jag dock mest att jag kunde få lägga mig i sängen, men än är det ett par timmar kvar innan det är dags att kliva i land. Gäsp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar