torsdag 28 maj 2015

Precis just nu


Vad är du nu? Just nu ligger jag i sängen trots att jag lovat mig själv att inte ha laptopen där..

Hur har du det? Jag har det bra. Är trött efter att ha suttit på campus i princip hela dagen och skrivit på vår senaste hemtenta; kaffekannans utveckling (design- och materialmässigt) från frihetstiden till idag.

Vad är det senaste du åt? Min "falska carbonara" med makaroner och ketchup (don't judge me!)

Vad gjorde du igår? Igår hade jag sista föreläsningen på kursen. När vi var klara gick jag till biblioteket och lånade lite böcker, fikade på Kafé Katla (studentkårens fik) och hängde med lite folk. Var även och gästspelade lite på ordförandemötet för ämnesråden.

Vad ska du göra idag? Idag ska jag fixa matlådor av carbonara'n som blev kvar, dricka te och börja fila lite på en ersättningsuppgift jag har kvar att göra.

Vad ska du göra i helgen? I morgon är det bartömning på Rindi och förfest hemma hos mig. Annars är helgen helt öppen, antagligen fylld med plugg.

Vad är det senaste du köpte? Mat på Coop.

När reser du nästa gång? Funderar på att fara till det fasta landet under midsommar, annars lutar det åt London i slutet av sommaren och sen en studie-resa någonstans med universitetet.

Vad är det bästa med just den här veckan? Att vi börjar närma oss sommaren och de flesta går runt och är alldeles sommar-lyckliga.

Vilken tv-serie såg du senast? Bron var den senaste serien jag maratonade igenom. Annars kollar jag just nu på bland annat Chef's table.

Hur ser du ut just nu? Trött!

(Lista från Elsa Billgren som tagit den av Hjartesmil)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar