tisdag 9 december 2014

Det är roligt, men mycket..

Ja ungefär såhär känner jag just nu. Vi har just nu otroligt mycket att göra på de två kurser vi läser och jag vill i alla fall försöka vara ledig så mycket det bara går, därför ser min "att göra innan jul"-lista ut såhär just nu:

- Hemtenta i arkitekturhistoria, lämnas in senast torsdag
- Hemtenta i arkitekturhistoria, lämnas ut på torsdag (vill jag ha klar innan jag far hem)
- Hemtenta i konserveringsvetenskap, lämnas ut nästa onsdag (vill jag ha klar innan söndag innan jul)
- 2 inlämningsuppgifter i konserveringsvetenskap, en nästa måndag och en nästa tisdag
- 1 labb i konserveringsvetenskap på tisdag
- Extra seminarieuppgift i konserveringsvetenskap

Från början när jag gjorde denna lista stod det 3 inlämningsuppgifter på konserveringsvetenskapen men en skrev jag klart nu i eftermiddags. Det är uppbyggt så att vi på förmiddagen har föreläsning och sen får vi en uppgift vi ska fixa under eftermiddagen.
Dessa två kurser är otroligt intensiva, och såhär ser min avcheckningslista ut på allt som ska göras innan kurserna är klara:

Arkitekturhistoria 7.5hp:
(X) Hemtenta 1, ca 10 sidor
( ) Hemtenta 2 - Lämnas in på torsdag, ca 10 sidor
( ) Hemtenta 3 - Lämnas ut på torsdag, ca 10 sidor
( ) Hemtenta 4 - Lämnas ut efter jul, ca 10 sidor
(X) Seminarie 1
( ) Seminarie 2 -Har vi på fredag

Konserveringsvetenskap 7.5hp:
(X) Seminarie 1
(X) Seminarie 2
( ) Extra-uppgift pga missat seminarie
(X) Inlämningsuppgift 1
(X) Inlämningsuppgift 2
( ) Inlämningsuppgift 3 - Får vi på måndag
( ) Inlämningsuppgift 4 - Får vi på tisdag
( ) Hemtenta - Får vi på onsdag

Nu ska jag nog ta och "fnula" lite på hemtentan :)

Unnade mig en varm choklad idag på eftermiddagen medan jag satt och skrev på inlämningsuppgiften, så värt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar