onsdag 12 november 2014

Kunde inte låta bli..

Jag kan verkligen inte släppas lös i en second-hand affär! Idag följde jag med en kursare på promenad och som så många gånger förr hamnade vi på NioLiv och Röda Korset. Denna gång höll jag dock hårt i slantarna och kom hem under 100:- fattigare.


Dessa julkulor kunde jag inte låta ligga kvar! 1:- styck kostade dom och de kommer passa fint i årets julgran. Pratade med mor i telefonen tidigare och hon lovade att plocka upp julgranen så att den står uppe när jag kommer med flyget.


Har tänkt ett tag att jag velat haft en till kappa och så fick jag syn på denna på Röda Korset. Där hade jag sån tur att de hade 50% rabatt på alla kläder, så för 45:- var denna min. Den är dock gråare än vad bilden återger här. 
Sen tidigare har jag en skål som jag fyndade på en loppis under Visby-dagen och på NioLiv hittade jag "lillasystern" till skålen jag har hemma för bara 10:-. Skålarna är från Szilasi keramik här i Visby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar