måndag 3 november 2014

Börjar få ett hem

Allt eftersom börjar min lägenhet vakna till liv. Försökte sätta upp mina "fairy-lights" tidigare idag (resultat ovan) men de envisades med att ramla ned flertalet gånger. Funderar på att svänga förbi Clas Ohlson i morgon för att köpa lite tejp och se om saker och ting håller sig uppe bättre än de gör nu när jag använder kladdmassa/klet/vad det nu heter. Även mina affischer måste hållas uppe bättre då jag tröttnat på att bli väckt mitt i natten av att få ett papper i huvudet. Har även hängt upp lite gardiner som jag köpte på NioLiv idag. Fick vanliga gardiner, julgardiner och ett ställ för bestick för 150:-, klart värt!
   Annars är planen för morgondagen att skriva klart vårt arbete, det sista vi ska göra i kursen Kulturvårdens fält, innan de nya kurserna drar igång under kommande vecka. Ska även till tandläkaren vid 13-tiden, vilket jag inte direkt ser fram emot.. Innan det ska jag svänga förbi Synsam och beställa mina nya glasögon/boka tid för synundersökning!
Det får bli ett par Ray-Ban Clubmaster denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar