torsdag 20 november 2014

Arkitekturhistoria


Idag har det varit full rulle mest hela tiden! I morse var jag iväg till vårdcentralen för att ta prover inför ett läkarbesök samt få min injektion med b12-vitaminer. 200:- fick jag betala för att bli stucken, helt sjukt egentligen!
När jag var klar hos VC gick jag ned till campus och där spenderades tiden med att rita en fasad till en inlämning i arkitekturhistoria. Det är helt sjukt, vi kommer att ha producerat nästan 60 sidor text när vi är klara med denna kurs. Bara första uppgiften nu är på ca 8-10 sidor samt 2 gigantiska rituppgifter. Satt liksom halva dagen idag och blev klar med halva första rit-uppgiften... Men det är bara att bita i det sura äpplet och plugga på!
Nu på kvällen hade vi vår första syjunta hemma hos en kursare. Det var riktigt mysigt och jag virkade vidare på mina mormors-rutor. Det är riktigt mysigt att bara umgås utan några egenliga krav som man har när man sitter och pluggar tillsammans!
I morgon ska jag försöka bli klar med i alla fall första rit-uppgiften och i alla fall börja på den andre, önska mig lycka till..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar