söndag 19 oktober 2014

En ej så kry dag

Vaknade upp efter en välbehövlig sovmorgon efter gårdagens "17e maj"-firande. Har man en norrman i klassen som vill fira 17e maj, ja då får man helt enkelt ställa upp!


Kände mig inte alls kry dock när jag vaknade upp. Redan i natt var jag tvungen att gå upp och hämta en fleece-filt att ha innanför täcket så att jag inte skakade för att jag var så kall. När jag satt och åt frukost bestämde jag mig för att sätta igång elementen, känner mig faktiskt ganska stolt över att ha kunnat vänta såhär länge!
Annars har dagen lunkat på i ett lugnt tempo. Har varit iväg och hämtat mitt nya modem, shoppade loss inne på Rusta och nu på kvällen har jag varit iväg till en klasskamrat en snabbis och spelat lite spel. Stannade inte kvar speciellt länge eftersom jag känt mig lite hängig.
I morgon har jag planerat att jag ska syssla lite med "life-admin" = sortera papper, räkningar och liknande, plugga, samt inviga tvättstugan här i området! What an exiting life I'm living ;)

Utsikten från kalk-kullen i Bläse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar