onsdag 17 september 2014

En behövlig dag


Idag har jag haft en typiskt bra dag! Ni vet en sådan där dag som man bara njuter av varenda sekund. Vi hade varken seminarium eller föreläsning så jag har faktiskt inte satt min fot en enda gång på campus idag, jag har inte ens gått förbi byggnaden! Istället började jag dagen med att ta en riktig sovmorgon. Tror jag sov nästan tolv timmar och det behövdes verkligen. Efter att ha strosat runt lite här hemma så tog jag mitt pick och pack, svängde förbi ICA och köpte kakor och sedan promenerade jag vidare hem till en kursare där jag spenderade resten av dagen. Vi satt ute på "utsikten" och dinglade med benen (som en förbipasserade valde att fotografera), pluggade, åt kakor och drack te. Hängde kvar där hela dagen och inte förrän strax innan tio promenerade jag hem medan jag pratade med min goda vän Renée som jag inte lyckats höra av mig till på alldeles för lång tid! 
I morgon har jag seminarium igen, längtar redan nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar